mimpi jumpa mekchu dan micah

untuk pengetahuan kalian sume, mekchu dan micah itu adalah watak sebenar dalam blog mekchu, kalau nak tau lebih lanjut, leh klik kat link yang aku dah kasik tuh...

kalu malas nak klik, tp rajin nak membaca entry nih, teruskan membaca...sebab kat sini pun aku dah mencilok dengan jayanya gambar2 dari blog tuan tanah kedaun dengan tanpa meminta izin... 



see...mcm familiar tak? hehehe...tu lah mekchu...dan kat bawah ni, anak teruna dia, baru umo 3tahun...micah...


punyalah aku nih selalu sangat terjah2, pastu komen2 kat blog dia, smpai terbawak masuk dlm mimpi...dlm mimpi tuh, aku terserempak ngan mekchu and micah ngan jalan2 kat soping mall...sempat ler tegur...siap posing2 amek gambar lagik ngan mekcu, laga2 pipi...*mimpi aku memang tak bleh blah kan? hehehe

pastu sempat ler jugak snap gambar ngan micah, sambil menggayakan aksi wajib micah...amek gambar ngan pale nak senget2...tak caya? seee...


baru je nak berbual panjang, aku dah tersedar...ceh...tak sempat nak hupload gambar kat blog, dah terjaga...

sebenarnya kan, aku rasa aku ngan micah nih tak banyak beza...korang tak caya? cer tgk gambar micah nih...


pastu compared ngan gambar nih plak...


tak dapat nak nampak lagi eh persamaan dia? jap2...aku tunjuk klu sket...


da nampak dah persamaannya? hehehe...jangan cakap...aku malu...karang even kalu nak amek gambar, otomatik pale jadik gitu...aku pun tatau...agagaga

notakaki : bila tah nak jumpa ngan mekchu ngan micah live nih...hehehe

Comments

Enh Ear said…
teleng... kaut mkn tengkuk ayam ni.. hahahha... ops...
therosputih said…
bukan tengkuk ayam, mase lahir duk usha boy sblh katil, ganteng bangat...=p
mekchu said…
dah pinjam utk entry.. gagagaga...
therosputih said…
mekchu
wah...advanced...hehehehe...thanks mekchu...

Popular posts from this blog

getting worse

GA saya nak phone casing